THERE IS NO ARTIST GREATER THAN NATURE

Julián Zuazo, juntament amb Susanne Pfingsten, ens presenta la seua obra en el seu nou espai expositiu al cor de Xàbia històrica. Davall el títol de “THERE IS NO ARTIST GREATER THAN NATURE” ens mostra la seua mirada més imaginativa i màgica del seu entorn. Un lloc, Xàbia, que recull per a ell la inspiració que necessita i trasllada a les seues fotografies. És una invitació a submergir-nos en la seua ment. Un contacte amb la naturalesa que el provoca amb la seua bellesa, que el fa imaginar i sentir. Que el fa somiar. En les seues fotografies extrau de les seues muntanyes, plantes i persones, els somnis que oculten invisibles i ens els mostra. Una muntanya elefant, una dona peix, un home eriçó, una ballarina planta. Però la naturalesa a vegades pot ser cruel. Com durant la DANA de València l'octubre de 2024. Per a aquesta obra les fotos de Zuazo es mostren paral·leles amb les d'Ed Lu, astronauta i fotògraf nord-americà. Zuazo plasma la tristesa i desolació de les joves “Quintes” de Xàbia enmig d'aquell desastre i els seus retrats conviuen amb poderoses imatges d'Ed Lu de tempestes i huracans capturades des de l'Estació Espacial Internacional, davall el títol “TAN BELLO DESDE ARRIBA, TAN CRUEL DESDE ABAJO”
JULIÁN ZUAZO / FOTÒGRAF
Després de diverses dècades en primera línia de la creativitat espanyola com a director, fotògraf i director d'art, Zuazo ha sigut guardonat amb el premi d'honor a la creativitat espanyola l'any 2024 (CdeC), així com en els més prestigiosos festivals internacionals com Canes, NY, Eurobest, etc. Ara resideix a Xàbia on ha donat vida, juntament amb Susanne Pfingsten, a una galeria on l'art fotogràfic serà protagonista.
ED LU / ASTRONAUTA & FOTÒGRAF
Ed Lu, astronauta i fotògraf nord-americà, va capturar des de l'Estació Espacial Internacional i durant cent vuitanta-dos dies de l'any 2003 tempestes i huracans que mostren una bellesa hipnòtica. Ha realitzat algunes de les millors fotografies de la NASA. Científic, abans de res, porta l'artista dins.
DATA D'INAUGURACIÓ: 24 d'octubre de 2025 a les 18:45h
DATA DE CLAUSURA: 30 de novembre de 2025
LLOC: PFINGSTEN&ZUAZO (PFZ) GALLERY
ADREÇA: Sant Bonaventura 12 / 1a Planta
HORARI: De dimarts a dissabte de 12 a 14 h i de 18 a 21 h.