Festival OjosRojos
Sobre nosotros

Ojos Rojos es un proyecto fotográfico nacido como revista digital gratuita (sigue estando disponible en la web), y convertido desde 2019 en festival.

Ojos Rojos es fotografía autoral de España e Iberoamérica. Nuestros intereses van desde las fotógrafas y fotógrafos consolidados a la fotografía emergente, desde lo clásico a lo contemporáneo, desde lo local a los puentes transoceánicos con América, enriqueciéndonos con la diversidad cultural y generacional, pero siempre haciendo prevalecer la calidad de los trabajos

Contacto
Dirección:
Calle Almedijar, 25 - 03730 JÁVEA
Teléfonos:
+034 630 461 831 / Mike
+34 691 20 63 79 / Cristina
+34 691 20 63 79 / Mili
E-mail:
festivalojosrojos@gmail.com

JERÓNIMO ÁLVAREZ

ES | EN

EN TRÁNSITO

jero-alvarez-festival-ojosrojos

Jerónimo Álvarez (Madrid, 1973) Aquest projecte fotogràfic va nàixer durant l'estiu pandèmic de 2020, l'any en què el COVID-19 va vindre a trastocar la nostra manera de vida.

En Trànsit va sorgir com a producte de la casualitat i l'accident, com el virus.

Les primeres jornades estiuenques les vaig passar fotografiant al meu fill sota l'aigua, en la piscina de l'edifici on viu a Madrid, amb una xicoteta cambra aquàtica. Després de revisar les imatges resultants en la caixa de llum de l'ordinador tot va canviar i guiant-me per una inèrcia reveladora aquelles fotos inicials, idíl·liques i blavoses, es van tornar del revés per a transformar-se en unes fotos monocromàtiques i inquietants, plenes d'interrogants que em van portar a continuar retratant a diferents persones en aquella càpsula del temps; una enorme placenta, on el cos solitari dels retratats semblava trobar-se en una espècie de parèntesi, trànsit cap a una nova realitat?

Enllaços

jeronimoalvarez.com

DATA D'INAUGURACIÓ

17 Setembre 2021 a les 17h.

DATA DE CLAUSURA

17 Octubre 2021

LLOC
Instal·lació al carrer

DIRECCIÓ:
Carrer Marqués de Campo
Dénia